Preguntes freqüents

Descobreix com treure-li partit a la teva aplicació. En aquesta pàgina responem a les preguntes o qüestions més freqüents que poden sorgir-te a l'hora d'utilitzar l'aplicació

El teu usuari és el número de DNI/CIF/NIE que vas facilitar en el moment del registre.

En la APP:

• En la Pantalla d'inici, accedeix al Menú lateral.

• Dins del Menú lateral, prem en Les teves dades

• En Les teves dades, prem a Modificar les teves dades.

• Realitza els canvis que vulguis fer i selecciona Guardar canvis.

 

A la web:

• En la Pantalla d'inici, accedeix al Meu Compte.

• En El meu Compte, prem a Editar dades personals.

• Finalment, emplena els camps i punxa a Guardar

En la APP:

• En la Pantalla d'inici, accedeix al Menú lateral.

• Dins del Menú lateral prem en Les teves dades.

• En Les teves dades, prem a Modificar les teves dades.

• Accedeix a Canviar contrasenya

• Emplena els camps amb la contrasenya antiga i la contrasenya nova. Confirma que la nova és correcta. Rebràs un e-mail confirmant l'operació.

 

A la web:

• Accedeix al meu Compte

• Prem en el botó Canviar contrasenya.

• Per modificar-la, hauràs d'introduir la contrasenya antiga i confirmar la nova.

En la APP:

• En la Pantalla d'inici, accedeix al Menú lateral.

• En el Menú lateral, accedeix als teus vehicles

A la web:

• Accedeix al Meu Compte, iniciant sessió amb el teu usuari (DNI, CIF o NIE) i contrasenya i entrant en la pestanya Matrícules

A la pàgina principal de la web www.e-park.es, accedeix al Meu Compte. En la pestanya Moviments, podràs veure la teva activitat en e-park i podràs descarregar-te els justificants dels tiquets, signats digitalment.

El pagament del servei d’estacionament regulat és una taxa i per tant no porta IVA. No obstant, pots adjuntar aquests justificants com a liquidacions o com a despeses d’empresa si fos el cas.

Consulta-ho amb el teu assessor.

En cas de tenir un problema i que no aparegui la configuració desitjada, et recomanem que tanquis sessió i l'iniciïs de nou.

Recorda que el teu usuari sempre és el DNI, CIF o NIE que vas deixar en el moment del registre.

Si el problema persisteix, segueix les següents passes

Desinstal·lar l'app; encara que esborris l'app, les dades i la configuració no desapareixen, les podràs veure un cop iniciïs sessió de nou.

Anar al “Market” del teu smartphone, cercar “e-park”, descarregar-la i instal·lar-la.

Inicia sessió amb el teu usuari i contrasenya

En cas de persistir el problema, posa't en contacte amb nosaltres.

Si et marxes, i el teu tiquet encara no ha finalitzat, pots oferir el temps que et sobra a la resta d'usuaris perquè aparquin gratis.

Quan vagis a treure un tiquet, no oblidis consultar si hi ha un tiquet per a la zona on has aparcat el teu cotxe; captura-ho i aparca GRATIS.

A la ciutat de Madrid no existeix la possibilitat d'oferir i compartir tiquets amb altres usuaris, ja que l'Ajuntament de Madrid no ens permet fer-ho.

 

Capturar un tiquet en la APP:

• En la Pantalla d'inici, accedeix a Pagar estacionament.

• Confirma Matrícula i Ciutat i prem a Capturar tiquet

Selecciona el tiquet que s'adapti a la teva situació.

Accepta i rebràs un avís validant l'operació.

 

Compartir un tiquet en la APP:

• En la Pantalla d'inici, accedeix a Tiquets actius.

Tria el tiquet que desitgis oferir a altres usuaris.

• Selecciona Oferir tiquet

• Si estàs conforme, prem Oferir i hauràs compartit el teu tiquet

Tenim oberts diversos canals de comunicació:

• En la Pantalla d'inici, accedeix al Menú lateral i prem en Suport tècnic. En prémer-ho s'obrirà automàticament una pestanya, on podràs seleccionar la ciutat on et trobes i, a continuació, un correu electrònic per posar-te en contacte amb nosaltres.

• A la pàgina web, accedeix al Meu Compte i prem en Suport. Allí trobaràs un espai en el qual incloure el text. A més, en la pestanya Tutorials trobaràs tota la informació necessària per utilitzar correctament la APP e-park.

• També puguis contactar amb nosaltres a través de Facebook. https://www.facebook.com/epark.appmobile/?fref=ts

 

És per la teva seguretat. Per realitzar una recarrega és necessari verificar l'operació amb la contrasenya d'e-park que vas proporcionar en fer el registre en la app.

Et demanem la teva contrasenya e-park para:

• Iniciar sessió, juntament amb el teu usuari (DNI, CIF o NIE)

• Confirmar les recarregues de saldo.

• Accedir a l'apartat El meu Compte de la web

 

Si NO recordes la contrasenya, pots sol·licitar una nova:

• A través de la APP, prement sobre el text Vas oblidar la teva Contrasenya? sota els camps DNI/CIF/NIF, contrasenya, a la pàgina d'inici. Emplena els camps amb la contrasenya nova i Accepta. Recorda triar una contrasenya fàcil de recordar. Rebràs un e-mail confirmant l'operació.

• A través de la web www-e-park.es, accedint al meu Compte. En la pantalla on has d'introduir el teu usuari i contrasenya, trobaràs sota: Has oblidat la teva contrasenya? Emplena els campos.se t'enviarà la contrasenya al correu que vas proporcionar al moment del registre. No oblidi comprovar la carpeta spam si passat un temps no ho reps en la teva safata d'entrada.

Et recomanem que canviïs la teva contrasenya per una que recordis amb facilitat.

e-park no conserva cap dada de la teva targeta bancària. Només conservem un número d'operació que ens envia l'entitat bancària per a vincular la teva recàrrega al teu compte d'usuari.

Cada cop que obtens un tiquet, es descompta l'import del saldo prepagat. Amb el mateix saldo d'e-park pots estacionar a totes les ciutats on està disponible.

Recorda que, per a confirmar una recàrrega, has d'introduir la contrasenya d'e-park.

Et recomanem que escullis una contrasenya que recordis amb facilitat.

 

 

e-park només permet que es registri una targeta associada a cada compte. En cas de voler utilitzar una altra targeta, has d’esborrar l’anterior i donar d’alta una nova, per qüestions de seguretat i per a evitar confusions.

e-park gestiona els teus pagaments a través d’una passarel·la que garanteix que les transaccions es realitzen en un entorn segur en base a la normativa PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) certificat a la versió 3.0 nivell 1.

PCI correspon als estàndards de seguretat de la informació i identitat de targetes de pagament, així com als mecanismes de manipulació, emmagatzematge i gestió de les dades de targetes de crèdit i dèbit per part d’entitats financeres, comerços i empreses integradores proveïdores de serveis de mitjans de pagament.

Totes les operacions que es realitzen amb la targeta a través d’e-park garanteixen l’encriptat de les dades des del seu punt d’origen fins al punt de destí.

Has de parlar immediatament amb la teva entitat bancària per a que cancel·li la teva targeta extraviada, d’aquesta manera ningú podrà fer ús d’ella en quedar invalidada.

Les teves dades, saldo i configuració d’e-park romanen segurs al nostre sistema.

Quan dones d’alta a e-park una targeta bancària nova, ens posem en contacte amb el banc emissor de la targeta utilitzada per a efectuar el pagament.

Per a comprovar la validesa de la targeta i assegurar-nos que no ha sigut declarada com robada o perduda, procedim a carregar i tornar al moment l’import d’1€. Per tant, no hem carregat l’import, només es tracta d’una mesura de comprovació.

Si ha existit una anomalia i s’ha cobrat algun import indegut, indica’ns-ho per a comprovar-ho i esmenar-ho.

Si reps una notificació de que s’ha rebutjat la teva targeta bancària, hauràs de contactar en primer lloc amb el teu banc per a esbrinar quin n’és el motiu.

Assegura’t que la informació de la targeta que tens registrada al teu compte d’e-park és correcta i no ha caducat ja que, en ocasions, quan la teva targeta caduca, en reps una de nova amb un número diferent.

Si ho desitges, pots donar d’alta una altra targeta bancària mentre es resol la incidència.

Per a això, només has d’entrar des de l’app a la pestanya “el meu compte” i seleccionar “eliminar targeta” i procedir a l’alta d’una nova.

e-park accepta tot tipus de targetes bancàries, tant de crèdit com de dèbit. Sempre que donis d’alta una nova targeta, verifiquem amb l’entitat processadora de la teva targeta la seva validesa.

En ocasions, determinades entitats bancàries no han activat els seus protocols per a que puguis fer pagaments amb la teva targeta a un smartphone. Això no significa que no tinguis saldo o que la teva targeta no funcioni, sinó que el teu banc no ha fet els deures.

Si tens problemes per a donar d’alta la teva targeta i has comprovat que has introduït correctament totes les dades, posa’t en contacte amb nosaltres per a que parlem amb la teva entitat i solucionar-ho en la major brevetat.

Existeixen certs mètodes de pagament o targetes bancàries NO admeses a e-park com:

  • PayPal
  • American Express
  • Dinners Club
  • Domiciliacions bancàries
  • Transferències bancàries

 

A e-park, ens prenem molt seriosament la seguretat en els pagaments. Hem d'investigar què ha succeït, pel que t'has de posar en contacte amb nosaltres, enviant-nos les següents dades:

  • Explicació del succeït
  • Import
  • Data   
  • Justificant de la teva entitat bancària

Et recordem que en el procés d'alta d'una nova targeta verifiquem la seva validesa emetent automàticament un càrrec i una devolució d’1€. D’aquesta manera, la teva entitat bancària ens indica que la teva targeta és vàlida per a poder realitzar pagaments a e-park.


 

A e-park, ens prenem molt seriosament qualsevol dubte o qüestió que et sorgeixi concernent a pagaments i càrrecs, pel que ens comprometem a tractar de resoldre aquest tipus de problemes el més aviat possible.

Només et demanem que, abans de posar-te en contacte amb nosaltres, verifiquis si el càrrec apareix al teu extracte bancari.

En cas que aparegui, per favor envia’ns el justificant per a poder comprovar-ho i agilitzar la gestió.

En absolut. La configuració d’e-park amb les teves dades, matrícules, moviments i saldo roman sempre en el nostre sistema, de manera que quan iniciïs sessió des de qualsevol telèfon els tinguis disponibles. Pots utilitzar e-park amb el mateix usuari des de diversos terminals alhora.

 

A la ciutat de Girona, es realitza el càrrec cada 7 dies o quan has aconseguit un import de 20€ a l’obtenció de tiquets o anul·lacions.

D’aquesta manera, tindràs un càrrec setmanal per l’ús d’e-park, i podràs tenir controlats els càrrecs que es realitzen.

Aquesta pàgina web utilitza cookies per millorar els serveis oferts. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús i instal·lació. Per a més informació faci clic aquí.