Preguntes freqüents

Descobreix com treure-li partit a la teva aplicació. En aquesta pàgina responem a les preguntes o qüestions més freqüents que poden sorgir-te a l'hora d'utilitzar l'aplicació.

Tenim una notícia que donar-te i és que, e-park és part de la família EasyPark!

Alguns de vosaltres ja us heu posat en contacte per a preguntar-nos què està passant i què són aquests adhesius que es veuen en els parquímetres... i la veritat és que e-park s'ha unit a EasyPark.

Això no implica que hagis de deixar d'utilitzar e-park, ni que vagis a perdre el saldo que tens en el teu compte. Durant un temps, les aplicacions coexistiran, per la qual cosa podràs continuar utilitzant e-park tal com ho has fet fins ara. Quan transfereixis el teu compte de e-park a EasyPark, es passaran les dades d'un compte a una altra, incloent el saldo, i deixaràs de tenir accés a l'app e-park.

Des d'e-park han confiat en nosaltres, EasyPark, perquè des de 2001 estem a l'avantguarda de la innovació, centrant els nostres esforços a fer la vida a les ciutats més fàcil mitjançant la nostra app d'aparcament. Amb EasyPark podràs continuar aparcant en les mateixes ciutats en les quals ho fas; a més d'en altres 40 municipis espanyols i més de 2000 ciutats europees.

Depèn! De moment, pel fet que totes dues aplicacions estan funcionant de manera independent, e-park i EasyPark mantenen serveis d'atenció al client diferenciats.

Així que si tens dubtes relacionats amb l'app e-park (ja sigui suport tècnic, temes de saldo, etc.) hauràs de contactar amb la seva adreça d'atenció al client: soporte@e-park.es

I si et sorgeixen dubtes relacionats amb la migració o sobre el funcionament de EasyPark, contacta amb atenció al client de EasyPark.

Si ja eres usuari de e-park, podràs continuar accedint a l'app i utilitzar-la amb normalitat fins que li donis a l'opció de canviar el teu compte a EasyPark

El que ja no està disponible en e-park és el crear nous comptes, redirigint a aquestes persones a EasyPark. Amb el temps apareixerà l'opció dins de e-park transferir el teu compte de e-park a EasyPark, però això serà d'aquí a unes setmanes. En aquest moment sí que es passaran les dades d'un compte a una altra, incloent el saldo, i deixaràs de tenir accés a l'app d'e-park.

e-park desapareixerà en els pròxims mesos, i des de EasyPark volem donar suport a totes aquelles persones que utilitzen aquesta app d'aparcament. Si és el teu cas, és un plaer conèixer-te!

A poc a poc anirà apareixent en l'app de e-park l'opció de passar-se a EasyPark. Una vegada surti aquesta opció en la teva app e-park i iniciïs el procés de canvi, les teves dades (inclòs el saldo) seran transferits de manera segura a EasyPark en el moment en què acceptis els Termes i Condicions.

  1. Quan obris e-park apareixerà el missatge que e-park és ara EasyPark. Fes clic a "PASSAR-ME A EASYPARK". Apareixeran els avantatges d'unir-te a EasyPark i hauràs de fer clic a "Passar-me a EasyPark".
  2. Confirma les dades personals: email, nom, CIF/NIF, saldo... I fes clic a "PASSAR-ME A EASYPARK".
  3. S'obri l'app EasyPark! I apareix una pantalla de benvinguda amb el saldo disponible. Fes clic a la fletxa per continuar!
  4. Verifica el teu número de telèfon i confirma-ho amb el codi SMS.
  5. Comença a aparcar amb EasyPark!

L'única dada que no passarà d'e-park a EasyPark és el mètode de pagament, que haurà de ser introduït manualment pels usuaris. Des d'EasyPark estem compromesos en garantir la màxima seguretat dels nostres usuaris en tot moment.

Una vegada el teu compte (i saldo) s'hagi passat a EasyPark, deixaràs de tenir accés al teu compte de e-park i hauràs d'usar EasyPark per a consumir el saldo.

Una vegada el teu compte (i saldo) s'hagin passat a EasyPark, deixaràs de tenir accés al teu compte d'e-park i hauràs d'usar EasyPark per a consumir el saldo.

No obstant això, continuarà estant disponible l'opció d'accedir al teu compte d'e-park per a consultar l'historial i descarregar rebuts d'estacionaments passats.

En passar el teu compte de e-park a EasyPark, també es passarà el teu saldo. Com EasyPark no funciona amb recàrregues, sinó que només pagues quan uses l'aplicació, una vegada consumeixis el saldo transferit no hauràs de preocupar-te per recarregar el teu compte.

Podràs veure quant saldo et queda tant en el moment de realitzar un estacionament com en la secció de “Pagaments i Sancions” dins de EasyPark.

Recorda que una vegada el teu compte (i saldo) s'hagi passat a EasyPark, deixaràs de tenir accés al teu compte de e-park i hauràs d'usar EasyPark per a consumir el saldo.

Els usuaris que passin de e-park a EasyPark es convertiran automàticament en usuaris privats. En cas d'utilitzar el teu compte e-park per a temes d'empresa, contacta amb el Departament de EasyPark Empreses i t'assessorarem sobre l'opció que millor s'adapti a les teves necessitats.

El teu usuari és el número de DNI/CIF/NIE que vas facilitar en el moment del registre.

En la APP:

• En la Pantalla d'inici, accedeix al Menú lateral.

• Dins del Menú lateral, prem en Les teves dades

• En Les teves dades, prem a Modificar les teves dades.

• Realitza els canvis que vulguis fer i selecciona Guardar canvis.

 

A la web:

• En la Pantalla d'inici, accedeix al Meu Compte.

• En El meu Compte, prem a Editar dades personals.

• Finalment, emplena els camps i punxa a Guardar

En la APP:

• En la Pantalla d'inici, accedeix al Menú lateral.

• Dins del Menú lateral prem en Les teves dades.

• En Les teves dades, prem a Modificar les teves dades.

• Accedeix a Canviar contrasenya

• Emplena els camps amb la contrasenya antiga i la contrasenya nova. Confirma que la nova és correcta. Rebràs un e-mail confirmant l'operació.

 

A la web:

• Accedeix al meu Compte

• Prem en el botó Canviar contrasenya.

• Per modificar-la, hauràs d'introduir la contrasenya antiga i confirmar la nova.

En la APP:

• En la Pantalla d'inici, accedeix al Menú lateral.

• En el Menú lateral, accedeix als teus vehicles

A la web:

• Accedeix al Meu Compte, iniciant sessió amb el teu usuari (DNI, CIF o NIE) i contrasenya i entrant en la pestanya Matrícules

A la pàgina principal de la web www.e-park.es, accedeix al Meu Compte. En la pestanya Moviments, podràs veure la teva activitat en e-park i podràs descarregar-te els justificants dels tiquets, signats digitalment.

El pagament del servei d’estacionament regulat és una taxa i per tant no porta IVA. No obstant, pots adjuntar aquests justificants com a liquidacions o com a despeses d’empresa si fos el cas.

Consulta-ho amb el teu assessor.

En cas de tenir un problema i que no aparegui la configuració desitjada, et recomanem que tanquis sessió i l'iniciïs de nou.

Recorda que el teu usuari sempre és el DNI, CIF o NIE que vas deixar en el moment del registre.

Si el problema persisteix, segueix les següents passes

Desinstal·lar l'app; encara que esborris l'app, les dades i la configuració no desapareixen, les podràs veure un cop iniciïs sessió de nou.

Anar al “Market” del teu smartphone, cercar “e-park”, descarregar-la i instal·lar-la.

Inicia sessió amb el teu usuari i contrasenya

En cas de persistir el problema, posa't en contacte amb nosaltres.

Tenim oberts diversos canals de comunicació:

• En la Pantalla d'inici, accedeix al Menú lateral i prem en Suport tècnic. En prémer-ho s'obrirà automàticament una pestanya, on podràs seleccionar la ciutat on et trobes i, a continuació, un correu electrònic per posar-te en contacte amb nosaltres.

• A la pàgina web, accedeix al Meu Compte i prem en Suport. Allí trobaràs un espai en el qual incloure el text. A més, en la pestanya Tutorials trobaràs tota la informació necessària per utilitzar correctament la APP e-park.

• També puguis contactar amb nosaltres a través de Facebook. https://www.facebook.com/epark.appmobile/?fref=ts

 

És per la teva seguretat. Per realitzar una recarrega és necessari verificar l'operació amb la contrasenya d'e-park que vas proporcionar en fer el registre en la app.

Et demanem la teva contrasenya e-park para:

• Iniciar sessió, juntament amb el teu usuari (DNI, CIF o NIE)

• Confirmar les recarregues de saldo.

• Accedir a l'apartat El meu Compte de la web

 

Si NO recordes la contrasenya, pots sol·licitar una nova:

• A través de la APP, prement sobre el text Vas oblidar la teva Contrasenya? sota els camps DNI/CIF/NIF, contrasenya, a la pàgina d'inici. Emplena els camps amb la contrasenya nova i Accepta. Recorda triar una contrasenya fàcil de recordar. Rebràs un e-mail confirmant l'operació.

• A través de la web www-e-park.es, accedint al meu Compte. En la pantalla on has d'introduir el teu usuari i contrasenya, trobaràs sota: Has oblidat la teva contrasenya? Emplena els campos.se t'enviarà la contrasenya al correu que vas proporcionar al moment del registre. No oblidi comprovar la carpeta spam si passat un temps no ho reps en la teva safata d'entrada.

Et recomanem que canviïs la teva contrasenya per una que recordis amb facilitat.

e-park no conserva cap dada de la teva targeta bancària. Només conservem un número d'operació que ens envia l'entitat bancària per a vincular la teva recàrrega al teu compte d'usuari.

Cada cop que obtens un tiquet, es descompta l'import del saldo prepagat. Amb el mateix saldo d'e-park pots estacionar a totes les ciutats on està disponible.

Recorda que, per a confirmar una recàrrega, has d'introduir la contrasenya d'e-park.

Et recomanem que escullis una contrasenya que recordis amb facilitat.

 

 

e-park només permet que es registri una targeta associada a cada compte. En cas de voler utilitzar una altra targeta, has d’esborrar l’anterior i donar d’alta una nova, per qüestions de seguretat i per a evitar confusions.

e-park gestiona els teus pagaments a través d’una passarel·la que garanteix que les transaccions es realitzen en un entorn segur en base a la normativa PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) certificat a la versió 3.0 nivell 1.

PCI correspon als estàndards de seguretat de la informació i identitat de targetes de pagament, així com als mecanismes de manipulació, emmagatzematge i gestió de les dades de targetes de crèdit i dèbit per part d’entitats financeres, comerços i empreses integradores proveïdores de serveis de mitjans de pagament.

Totes les operacions que es realitzen amb la targeta a través d’e-park garanteixen l’encriptat de les dades des del seu punt d’origen fins al punt de destí.

Has de parlar immediatament amb la teva entitat bancària per a que cancel·li la teva targeta extraviada, d’aquesta manera ningú podrà fer ús d’ella en quedar invalidada.

Les teves dades, saldo i configuració d’e-park romanen segurs al nostre sistema.

Quan dones d’alta a e-park una targeta bancària nova, ens posem en contacte amb el banc emissor de la targeta utilitzada per a efectuar el pagament.

Per a comprovar la validesa de la targeta i assegurar-nos que no ha sigut declarada com robada o perduda, procedim a carregar i tornar al moment l’import d’1€. Per tant, no hem carregat l’import, només es tracta d’una mesura de comprovació.

Si ha existit una anomalia i s’ha cobrat algun import indegut, indica’ns-ho per a comprovar-ho i esmenar-ho.

Aquesta pàgina web utilitza cookies per millorar els serveis oferts. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús i instal·lació. Per a més informació faci clic aquí.